Muş Alparslan Üniversitesi
 
İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
Anasayfa

1-Rektörlük ve bağlı birimlerine ait ihale işlemlerini gerçekleştirmek

2-Rektörlük ve bağlı birimlerine ait satınalma işlemlerini gerçekleştirmek

3-Rektörlük, Rektörlüğe bağlı Bölüm ve Merkezler, Genel Sekreterlik ve Genel Sekreterliğe bağlı Daire Başkanlıkları (küt. ve dök. Dai Bş. Hariç) ve hukuk müşavirliği'ne ait her türlü malzemenin giriş-çıkış kaydı , depolama, tasnif, koruma, zimmet, terkin, devir ve sayım işlemlerini yaptırmak

4-Üniversitemiz Rektörlük ve birimlerine ait arşivlik malzemelerin arşivlenmesi, tasnifi ve imhası, birimlerin arşivlik malzemelerden yararlanması gibi işlemlerin yürütülmesi

5-Rektörlük ve bağlı birimlerin temizlik işlerinin yürütülmesi, Rektörlük araçlarının sevk ve idaresinin takibi ve kontrolü

6-Personelin yıllık sicil raporlarını doldurmak

7-Hizmetlerin aksamayacak şekilde personelin yıllık izinlerinin düzenlenmesi

8-Bütçe kanun tasarısı içinde yer alan İdari ve Mali işler Daire Başkanlığına ait ödemelerde "Harcama yetkilisi" ve Harcama Yetkilisinin, verdiği ödemelere ihale komisyon kararlarını ihale yetkilisi olarak imzalamak

9-İhale komisyonunda komisyon üyeliği

10-Personel hasta sevk kağıtlarını imzalamak, Personel aile bildirim formlarını imzalamak

11-Yıl sonu ayniyat Sayım raporlarını imzalamak, malzeme talep formlarını imzalamak

12-Rektörlük makamı ve daire başkanlıklarına yazılan yazıları parafe etmek

13-Rektörlük hizmet araçlarının il içi ve il dışı görevlendirme formlarını imzalamak

14-İdari ve mali İşler Dairesi Başkanlığı bütçesinin " Harcama Yetkilisi" olarak imza atmak